No, I’m not aquiver with excitement.

When I flicked through the latest Dolphin Square “Tenants Times” I admit I was taken in on first reading, but on closer examination, the letters page seems to make it clear that the story that Prince William is to move into the Square was a spoof – “our exclusive news item which appeared on the DSTA website for one day only Sunday 1 April prompted some of the Square’s wags to have their say.”

However, that hasn’t stopped Hello Magazine and the Daily Express republishing the story, referencing the newsletter as the source. The Express gossip apparently talking to a royal aide to give it some weight.

Update: DSTA gloats on the lack of fact-checking

About these ads

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s